FORENINGSPORTAL Aktiviteter i Lunner

Bergosenterets Venneforening

Senioraktivitet

Bergosenteret er et hus, som rommet mange gode aktiviteter og er et samlingspunkt for folk i bygda vår.

Fagertun Barne og Ungdomsteater

Kultur

Fagertun barne-og ungdomsteater er et amatørteater for barn og ungdom på hele Hadeland, som har satt opp en rekke oppsetninger gjennom 30 år. Alle barn i nærområdet er velkommen til å bli med i teateret, men siden det er stor pågang, kan det være du må stå litt på venteliste. Teateret er foreldredrevet, men leier instruktør fra Hadeland Kulturskole.

GlaLas

Musikk

Det lyser i stille grender. Adventskonsert i Nordre Oppdalen Kapell søndag 3. desember kl. 19..00.

Hadeland Cruisers

Motor

Vi er en gjeng som driver med bil, vi samles og drikker kaffe, kjører turer og reiser på biltreff. felles for alle er av vi har bil som interesse, alle er velkommen hos oss

97770322 /

Hadeland Seniorforum

Hadeland Seniorforum ble stiftet i 2007. Målgruppe: For alle, med hovedvekt på 55+. Målsetting: Få kunnskap om nye og interessante tema i et sosialt fellesskap, og på ulike måter bidra og være til nytte og glede for andre.

Harestua Barne-Og Ungdomsteater

Kultur

Harestua Barne- og Ungdomsteater er et amatørteater for barn og ungdom i alderen 8-19 år. Vi ble etablert i 2018 som en paraply under Kulturbruket og hadde 35 skuespillere. I 2019 ble vi en selvstendig organissasjon. Fra januar 2023 er Harestua Barne- og Ungdomsteater en avdeling under Harestua Teater. Harestua Teater driftes av foreldre og andre frivillige.

KIA- Mannsgruppe

Mannsprosjektet ønsker å skape en møteplass for innvandrermenn og den øvrige befolkning, med fokus på å øke deltakernes kompetanse. Det vil være et lavterskeltilbud, hvor alle skal føle seg velkommen. Ved siden av språktrening vil det være muligheter for hjelp til skole/studier og søknader både i grupper og individuelt. Diverse aktuelle tema, som mannens rolle i det norske samfunn, samt deltagernes erfaringer og utfordringer vil belyses.

Nordmarka Beitelag

Beitelaget skal sikre best mulig utnytting av utmarksbeite, redusere tap av beitedyr og sikre beitedyrs velferd. Beitelaga organiserer blant annet tilsyn, sanking og målrettede tiltak i beiteområdet. Dette kalles organisert beitebruk.

Normisjon Lunner

Livssyn

Heimly er bedehuset til Lunner Normisjon, region Øst. Vår forening samarbeider tett med kirken i Lunner. Utover vårt eget møteprogram som du finner her, foregår bl. dette på huset: • Barnekoret LuBaGo • Ungdomskoret Kordial • Voksenkoret Kammerkoret • Toppen eldretreff • Utleie til private arrangementer Vi har en facebookside: «Heimly – Normisjon Lunner». Følg oss gjerne der. Vil du ha SMS-varsler om vår aktivitet, kontakt Ole André. Vennlig hilsen styre på Heimly. (Ole André Torp ( 92637942), Heidi Østby (45223022), Møyfrid Guttormsen, Mette Aas-Kilstad, Ole Bjørn Hassli)

92637942 /

Roa Vel

Bygdelag/velforening og ungdomslag

Tur- og TreningsVennenene

Idrett

Tur- og treningsvennene er en gruppe som arrangerer gratis gruppetrening og ulike turer (løpe, gå eller ski) som er åpne for alle. Vi legger alle arrangementene våre ut på facebooksiden vår (https://www.facebook.com/TurogTreningsVennene/). Arrangementene våre passer for alle uansett form. Bli med og bli vår tur- og treningsvenn!

Sosiale media

2024 © Foreningsportal